روابط جنسی

رابطه جنسی زن و مرد

امتیاز

آن چه در این مقاله می خوانیم

نکاتی برای بهبود رابطه جنسی زن و مرد

سکس زن و مرد

چه کسی نمی‌خواهد نحوه عملکردش در رختخواب عالی باشد؟ نه تنها داشتن رابطه جنسی خوب، بلکه داشتن رابطه عاطفی عالی که همسرتان و شما را قبل، در حین و بعد از آن کاملاً راضی کند، یکی از نکات بسیار پرارزش ازدواج است.

رابطه جنسی زن و مرد یا بعبارت دیگر رابطه جنسی هتروسکشوال در عوامل مختلفی از خلق و خوی گرفته تا سطح انرژی تا مکان انجام آن می‌تواند متفاوت باشد. تلاش برای داشتن مهارت بهتر در رابطه جنسی و بهبود روش‌های آن یک کار درست است و یک زندگی جنسی سالم لیستی بلند از مزایا را برای همه طرف‌های درگیر به همراه دارد. هرچه رابطه جنسی زن و مرد بهتر باشد، از تعداد دفعات بیشتری نیز برخوردار است.

اصول رابطه جنسی زن و مرد

در ادامه به مواردی اشاره می‌شود که به مرد کمک می‌کند عملکرد بهتری در رابطه جنسی داشته باشد. شما می‌توانید در مقاله بهبود کیفیت رابطه جنسی از مواردی که به زنان در بهبود رابطه جنسی زن و مرد کمک می‌کند، آگاه شوید.

از دهان خود استفاده کنید

در ابتدا منظور، استفاده از کلمات شماست برای ارتباطی کلیدی در هرگونه برخورد جنسی. در مورد خواسته‌ها و انتظارات خود از رابطه جنسی با شریک زندگی خود صحبت کنید. به یاد داشته باشید اگر نمی‌دانید که آنها برای چه کاری اشتیاق دارند نمی‌توانید اوقات خوبی را به آنها هدیه دهید.

تمام قسمت‌های بدن شما درگیر رابطه‌تان می‌شوند. از دهان خود یا دستان خود استفاده کنید. اگر این همان کاری است که شریک زندگی شما را به سمت لذت بیشتر سوق می‌دهد، حتی ممکن است بخواهید از پاهای خود نیز برای نوازش و تحریک وی استفاده کنید. نکته‌ای که ما در حال تلاش برای بیان آن هستیم، این است که تجربه جنسی را متنوع کنیم. دخول استاندارد تنها راه ارضای دو طرف نیست. در حقیقت، تحقیقات تأیید کرده که زنان معمولاً برای رسیدن به اوج لذت جنسی، به انواع تحریکات جنسی مانند رابطه دهانی نیاز دارند.

رابطه جنسی را از اتاق خواب خارج کنید

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد افراد هنگام تعطیلات بیشتر از زمان خانه بودن رابطه جنسی برقرار می‌کنند. البته همه ما از این لذت برخوردار نیستیم که بتوانیم هر زمان و هر کجا که بخواهیم سفر کنیم. بنابراین از موارد کوچک شروع کنید. سکس را در اتاق نشیمن ادامه دهید. یا حتی باهم به حمام بروید. جابجایی‌های کوچک در زندگی روزمره می‌تواند تأثیر زیادی در نگرش شما نسبت به رابطه جنسی داشته باشد.

قرار دادن رابطه جنسی در برنامه

مطمئناً ایده زمانبندی رابطه جنسی خیلی فکر خوبی به نظر نمی‌رسد، اما می‌تواند به پیشرفت امور کمک کند. زندگی پراسترس است. مردم مشغول کارهای روزمره‌شان هستند و اغلب اوقات، رابطه جنسی یکی از اولین مواردی است که در لیست اولویت‌های ما به پایین می‌آید. قرار دادن رابطه جنسی در تقویم می‌تواند به تغییر موقعیت مجدد آن در بالای لیست کمک کند. علاوه بر این، دانستن آنچه بعداً در انتظار شماست فکر سرگرم کننده و هیجان‌آوری است که می‌توانید در طول روز منتظر آن باشید.

طبق یک روتین عمل نکنید

شاید شما به یک روال عادت باشید و شاید پوزیشنی پیدا کرده‌اید که واقعاً دوست دارید. شاید یک موقعیت جنسی وجود داشته باشد که شما معمولاً به سمت آن گرایش پیدا می‌کنید و خوب است که کارهایی را که دوست دارید انجام دهید. اما سعی کنید این پوزیشن یا عادت را تکراری نکنید. انسان‌ها خواهان تازگی هستند، به ویژه در یک رابطه طولانی‌مدت. نگذارید رابطه جنسی یکنواخت شود. سعی کنید همه چیز را باهم مخلوط کنید.

باهم مقداری تحقیقات سکسی انجام دهید

آوردن ایده‌های جدید به اتاق خواب می‌تواند کمی ترسناک باشد. به خود لطف کنید و شریک زندگی خود را دعوت کنید تا در آن تلاش به شما بپیوندد. با هم مقداری پورن تماشا کنید. مقداری داستان‌های اروتیک بخوانید. درباره آنچه در آنجاست صحبت کنید و درباره آنچه برای هردوی شما جذاب است صحبت کنید. به این ترتیب، شما و شریک زندگیتان می‌توانید از هرگونه طرد ناخوشایند جلوگیری کنید.

سکس سریع داشته باشید

اگر واقعاً می‌خواهید مطمئن شوید که سهم خوبی از رابطه جنسی دارید، ممکن است به فکر یک سکس سریع باشید. این به شما امکان می‌دهد از رابطه جنسی لذت ببرید و روز خود را به موقع پشت‌سر بگذارید. شما می‌توانید گاهی نوازش را برای بعد ذخیره کنید. به فکر یک پوزیشن باشید و سکس سریع را انجام دهید.

به یاد داشته باشید: بهترین پیش‌نوازی در خارج از اتاق خواب شروع می‌شود

رابطه جنسی در اتاق خواب شروع و پایان نمی‌یابد. تمام تلاش خود را انجام دهید تا ارتباط جنسی را در طول روز حفظ کنید، به خصوص اگر قصد دارید بعد از کار آن را برقرار کنید. یک متن سکسی برای ناهار ارسال کنید. به شریک زندگی خود اطلاع دهید که حتی در شرایطی که از هم دور هستید، از این طریق به او فکر می‌کنید. معاشقه برای حفظ رابطه مهم است. این یک روش جالب برای افزایش اشتیاق جنسیتان در طول روز است. این موضوع در صورت بودن یا نبودنتان در خانه، انرژی را حفظ می‌کند.

مناطق دیگر تحریک همسرتان را کاوش کنید

وقتی صحبت از رابطه جنسی است، ما تنها به یاد اندام تناسلی می‌افتیم. اما واقعیت این است که ما بسیاری از مناطق تحریک را روی بدن خود داریم و همه ی آنها در یک نقطه قرار ندارند. برخی از افراد نوازش گردنشان را بسیار وابسته به عشق شهوانی می‌دانند. دیگران دوست دارند زیر بغل را لمس کنند. برخی از افراد می‌گویند تحریک سینه به تنهایی می‌تواند آنها را به‌سمت ارگاسم سوق دهد. به‌یاد داشته باشید مهم این است که زمانی را برای کاوش در تمام مراکز لذت بالقوه خود و همسرتان اختصاص دهید.

ماجراجو باشید

بازی‌های جنسی وجود دارند که می‌توانند به شما در داشتن رابطه جنسی داغ‌تر کمک کنند. با همسرتان در مورد ماجراجویی‌هایی که به هردوی شما احساس لذت می‌دهد صحبت کنید. ثابت شده است که نقش بازی کردن یک روش فوق‌العاده محبوب برای زندگی کردن در تخیلات جنسی ما است. اسپانکینگ می‌تواند یک روش سرگرم‌کننده برای سهولت در رابطه جنسی باشد. استفاده از ابزار نیز می‌توانند لذتبخش باشند. نکته این است که اشکال بی‌شماری از بیان جنسی برای کاوش وجود دارد و یادآوری آن مهم است.

تمرینات کگل خود را انجام دهید

مردان می‌توانند عضلات کگل خود را نیز تمرین دهند. اگر مطمئن نیستید که کجا آنها را پیدا کنید، سعی کنید جریان ادرار را ناگهان قطع کنید. عضلات درگیر همان عضلات کگل هستند. عضلات مسئول این عمل به کف لگن متصل هستند. هرچه عضلات قوی‌تر باشند، کنترل بهتری بر نعوظ، ارگاسم و انزال خواهید داشت. می‌توانید برای اطلاعات بیشتر به مقاله مربوط به کگل در سایت ما مراجعه کنید.

گاهی اوقات ارگاسم همزمان را فراموش کنید

مهم است که به یاد داشته باشید که رابطه جنسی راهی تنها به سمت ارگاسم نیست. قرار دادن آن به عنوان یک اصل در این حالت صمیمیت و شدت هیجانی را که تجربه می‌کنید، از شما دور می‌کند. علاوه بر این، تحت فشار قرار دادن بیش از حد برای رسیدن به ارگاسم به تنهایی می‌تواند رابطه را خراب کند. این موضوع شما را از لحظه‌ای که در آن هستید و از شریک زندگی خود دور می‌کند و این یک دستورالعمل مناسب برای رابطه جنسی نامطلوب است! سعی کنید روی مقصد تمرکز نکنید و فقط از لحظه لذت ببرید.

نوازش بعد از رابطه را فراموش نکنید

مهم است که به یاد داشته باشید رابطه جنسی پس از ارگاسم پایان نمی‌یابد. در آغوش گرفتن شریک زندگی خود پس از پاپ کردن نیز بخشی از این روند است. یک نوازش خوب به برقراری ارتباط صمیمی و با محبت کمک می‌کند و این موارد، دو مورد بسیار مهم برای اولویت‌بندی در هر رابطه‌ای است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به کتاب اسرار دلربایی مراجعه کنید.

کلیک کنید

کتاب اسرار دلربایی

منبع:

https://www.fatherly.com/love-money/best-sex-tips-for-men/

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا